Friday, April 20, 2012

Pakej Air Terjun Pelangi..2012 ..jom p jom ....




 PELANGI WATERFALL

NH OUTDOOR  bukan sahaja membawa anda ke air terjun malah akan mengisi masa anda dengan pelbagai aktiviti mencabar seperti flying fox, repelling dan river crossing bergantung kepada masa dan permintaan pelangan. antara garapan aktiviti pakej air terjun pelangi :

pengalaman menaiki pacuan 4x4 offroad melalui jalan balak yang menjanjikan pengalaman yang menarik selama 45 minit menuju ke kem Lubuk Beruk  

 "river crossing " antara aktiviti menarik yang akan dijalankan semasa program memerlukan kerjasama dan keyakinan diri , pihak PNH boleh mengadakan water confident jika perlu /di mohon oleh pelangan .

Jungle trakking selama 20 minit menuju ke air terjun pelangi yang penuh dengan kepelbagaian flora dan fauna pasti akan melekakan anda ditemani oleh juru pandu berlesen kami yang mahir tentang spesis dan jenis hidupan disitu, penerangan semasa perjanana akan diadakan bagi berkongsi maklumat dan pengetahuan.

air terjun pelangi merupakan air terjun tercantik yang pernah kami jejaki pemandangan pelangi di hadapan dan disekeliling anda akan membuatkan anda terpegun seketika..airnya bersih dan nyaman.berserta susunan batu yang unik.

aktiviti flying fox sepanjang 100 meter merentai sungai dan hutan pasti akan menaikkan semangat anda !!

pakej 1h 
bagi yang hanya nak p air terjun 
cuma termasuk pengangkutan offroad 4x4 , makan tengah hari , dan minuman - sijil juga akan dikeluarkan jika nak. minimun 10 orang setiap sesi.

pakej 2h1m 
bagi yang ingin bermalam  kami menyediakan pelbagai aktiviti menarik sepanjang tempoh anda bersama kami termasuk aktiviti bertali "flying fox"  termasuk makan minum, kudapan, pengangkutan offroad 4x4, aktiviti , guide minimum 3 org dan kemudahan perkhemahan termasuk generator bekalan elektrik untuk keselesaan anda.

pakej 3h2m 
bagi yang ingin bermalam  kami menyediakan pelbagai aktiviti menarik sepanjang tempoh anda bersama kami termasuk aktiviti bertali "flying fox" , aktiviti memancing , menangkap udang pun ada  . termasuk makan minum, BBQ, pengangkutan offroad 4x4, aktiviti , guide minimum 3 org dan kemudahan perkhemahan termasuk generator bekalan elektrik untuk keselesaan anda.









No comments:

Post a Comment